سفارش تبلیغ
صبا ویژن







سلام علیرضا کوچولوی با مزه
خوبی؟
 حالت چطور است؟
 می دانم هر وقت به کسی رسیدی سراغ بابا را ازاو گرفتی
از من چیزی نپرس!
بابا به جنگ اژدها رفته است -من اژدها را به اسراییل تشبیه می کنم، پس
اگر این را به علیرضا بگویید در واقع حقیقت را به او گفته اید اما به
صورت پیچیده-
علیرضا کوچولو دوست داری به کمک بابا به جنگ اژدها برویم، از همین فردا
شمشیر و کلاهت را آماده کن. تا وقتتی بزرگ شدی با هم به جنگ برویم فیزیک
هسته ای بخوانیم. من با پشتیبانی  دوستان و آشنایان و فامیل ها  نه  کل
ایران به کمکت می آیم.
می دانی که ایران چقدر بزرگ است منظورم از کلاه و شمشیر  درس خواندن است
مانند پدرت که با سلاح علم به جنگ تاریکی جهل رفت.

کاش یک لحظه ام که شده جای تو بودم و رهبر را می دیدم.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی